Әуе рейсімен сапар шеккенде ұшақ уақытынан кешіксе немесе тоқтап қалса жолаушылардың құқығы заң жүзінде қалай қорғалады? El.kz ақпарат агенттігі жауап іздеп көрді.
Әуе кемесімен діттеген жеріңе лезде жетуге болады. Алайда, кейде күтпеген келеңсіздіктердің кесірінен ұшақты сағаттап күтуге тура келеді. Ондай кезде жолаушылардың құқығы қалай қорғалады? Сапардағы адамға әуе компаниясы қандай жағдай жасау керек?
Жолаушының қандай құқығы бар?
«Қазақстан Республикасының әуе кеңістігін пайдалану және авиация қызметі туралы» Заңының 86-бабына сәйкес тасымалдаушының жолаушы алдындағы жауапкершілігі мынадай:
Рейс 5 сағаттан астам кешіксе қандай қызмет көрсетіледі?
Тасымалдаушының кінәсінен рейс бес сағаттан астам уақытқа кешіксе тасымалдаушы жолаушының өз қалауымен билетте көрсетілген бағытына жақын арада ұшатын рейспен жетуін қамтамасыз етеді. Не болмаса жолаушыға билеттiң толық құнын қайтаруға мiндеттi.
Жолаушысын межелі орнына жеткізе алмаған тасымалдаушы мерзімін өткізіп алған әрбір сағат үшін билет құнының 3 пайызын айыппұл ретінде төлеуге міндетті.
Қандай жағдайда өтемақы талап етуге болады?
Әуе компаниялары өзінің кінәсінен болған қолайсыздықтарды ғана өтейді. Мысалы, ұшақ ұшуға дайын емес немесе бір жері бұзылып қалса, онда ол тасымалдаушының кінәсі саналады. Ал ауа райының қолайсыздығына немесе әуежайдағы кемшіліктерге компания әсер ете алмайды, сондықтан ол өтемақы төлемейді. Дегенмен жолаушылары үшін өз атынан жағдай жасауға тырысуы мүмкін. Айыппұл төленетін жағдайда оның көлемі сатып алған билет құнынан аспайды. Айыппұл жолаушының өтінішімен тасымалдаушының интернет-ресурсы және билеттер сату пункттері арқылы жүргізіледі.Талапты бұзған тасымалдаушы Қазақстан Республикасының заңына сәйкес жауапқа тартылады.
Кешігу себебін әуежайда немесе тасымалдаушының сенім телефонына қоңырау шалу арқылы әуекомпания өкілінен біле аласыз.