EV-AI Future Mobility Park: Қытайдағы электромобиль мен жасанды интеллекттің жаңа дәуірі

2 Қыркүйек, 12:32 8680

Қазақстандағы Қытай елшілігінің қолдауымен қазақстандық бір топ журналист Шанхай қаласына барып, бірнеше технологиялық және инновациялық нысандардың жұмысымен танысты. Соның бірі - Ev-AI Future Mobility Park. Аталмыш паркте эко-көліктер мен өздігінен жүретін қоғамдық көліктерді сынақтан өткізеді, деп хабарлайды El.kz ақпарат агенттігі.

Қытай электромобиль және жалпы автонарықта әлемдегі алпауыт елдерді басып озғаны анық. Мәселен, 2022 жылы Германияны, 2023 жылдың көктемінде көрші ел Жапонияны басып озды. Солайша Қытай әлемдегі ең ірі көлік экспорттаушысы атанды. Эко-көліктердің орталығы Ev-AI Future Mobility Park Шанхайдан солтүстік-батысқа қарай 20 шақырым жердегі Цзядин ауданында орналасқан. Шанхай Қытайдағы электромобильдерге арналған демонстрациялық орталық атанса, Цзядин алғашқы халықаралық демонстрациялық электромобильдер аймағы болды. 

2023 жылы Қытайдағы автокөлік сатылымы алғаш рет 30 миллионнан асып, Қытай 15 жыл қатарынан әлемдегі ең ірі автомобиль өндіруші держава екенін дәлелдеді. Оның ішінде жаңа энергия көздері бар көліктердің өндірісі мен сатылымы 9 миллионнан асып, ел бойынша эко-көліктердің жалпы нарықтағы үлесі 6,1%-ға жетіп, қарқынды өсу динамикасын көрсетті.

2023 жылы Шанхайда автомобиль сатылымдары 620 000 данаға жетіп, оның ішінде жаңа энергия көздері бар көліктердің сатылымы 354 000 дананы құрайды. Жаңа энергия көздері бар көліктердің жалпы нарықтағы үлесі 24,1%-ға жетіп, Шанхайдағы эко-көліктердің үлесі елдегі барлық автокөліктердің 6%-ын құрайды.

2014 жылдың мамыр айында Қытай Халық Республикасының Төрағасы Си Цзиньпин Шанхайға барған сапарында автокөлік өндірісіне қатысты жаңа мақсаттарды айқындады. Ол жаңа энергетикалық көліктерді дамыту – Қытай елін автокөлік державасына айналдырудың бірден-бір жолы екенін және көлік өнеркәсібінде трансформация мен модернизация жасаудың әдістерін қолға алу керегін атап өтті. Осылайша 2014 жылдың желтоқсанында Шанхайдағы жаңа энергия қуатын пайдаланатын көлік құралдары туралы жалпыға қолжетімді деректерді жинау және бақылау жөніндегі зерттеу орталығы ресми түрде құрылды. Бұл  –  Қытайдағы жаңа энергия көздерін тұтынатын эко-көліктер туралы деректер базасын жинайтын алғашқы жергілікті платформа. Аталмыш орталық Шанхайдағы эко-көліктер өнеркәсібінің дамуын бақылаумен айналысады, - дейді Шанхай халықаралық автомобиль компаниясының жаңа энергетикалық көліктер бөлімінің жоба жетекшісі Сюй Вэньчжэ.

2023 жылдың қаңтарында Шанхай қалалық партия комитетінің хатшысы Чен Цзинь деректер орталығын тексеріп, жалпы құрылымды күшейту, мәліметтерді әзірлеу мен қолдануды оңтайландыру және автомобиль өнеркәсібін дамытуға кәсіби қолдау көрсету қажет екенін атап өтті.

Ev-AI Future Mobility Park концепциясы заманауи әрі жаңа буынға арналған көлік технологияларын әзірлеуге, сынауға және көрсетуге арналған озық технологияны ұсынады. Заманауи мүмкіндіктерді қамтитын паркте электр көліктері (EV), жасанды интеллект (AI) және басқа да инновациялар жүзеге асырылып, мысалы, автономды басқару, ақылды инфрақұрылым және тұрақты энергия шешімдеріне бағытталған болуы мүмкін. Қытайдың электромобильдерге арналған бірінші халықаралық пилоттық аймағының бөлігі ретінде EV-AI Future Mobility Park инновациялық автомобиль технологияларын, тұрақты тасымалдауды және интеллектуалды қосылған көліктерді көрсетуге арналған. Парктің құрамында озық EV технологиясын AI-мен біріктіретін түрлі компоненттер бар, бұл оның жаңа мобильділік шешімдерін зерттеу, дамыту және қоғамдық демонстрациялар жасайтын орталық ретінде маңызын арттыра түседі. Парк автомобиль технологиялары туралы көрмелер, интерактивті тәжірибелер және ғылымды танымал етуге арналған нысандарды қамтиды.

Парк Шанхайдың жаңа энергия көздері бар көліктердің дамуын жылдамдату және қаланы технология мен инновацияның ғаламдық орталығына айналдыруға бағытталған кең ауқымды бастамасының бір бөлігі болып табылады. Парк маңыздылығы жөнінен әдеттегі көрмелерден асып түседі, себебі ол Шанхайдың жасыл және ақылды көлік жүйелерін дамыту стратегиясына терең интеграцияланған. Бұл 2025 жылға дейін жаңа энергия көздері бар көліктердің жаппай өндірісі мен автономды жүргізу технологияларын кеңінен енгізу жоспарларын қамтиды.

Парк Шанхайдың көлік болашағына қатысты амбициялық жоспарларының негізгі элементі болып табылады, әсіресе электр көліктері (EVs) және жасанды интеллект (AI) салаларында.

Ev-AI паркінің аумағы төмендегідей маңызды нысандарды қамтиды:

Тестілеу алаңдары: Автономды көліктерді, электр көліктерін және жасанды интеллектпен жұмыс істейтін көлік жүйелерін әртүрлі жағдайларда сынақтан өткізуге арналған орта.

Инновациялық зертханалар: Ғалымдар мен инженерлер жаңа технологияларды, соның ішінде озық батареялардан бастап көлік навигациясына арналған жасанды интеллект алгоритмдеріне дейін әзірлеуде жұмыс істейтін аумақ.

Білім беру орталықтары: Қала тұрғындары, студенттер және мамандар келешектегі мобильділік шешімдері туралы үйреніп, семинарларға қатысып, технологиялық демонстрацияларды тәжірибеден өткізетін нысандар.

Тұрақты даму бастамалары: Паркта ғимараттарды энергиямен қамтамасыз ету және тұрақты тәжірибелерді көрсету үшін күн панельдері немесе жел турбиналары сияқты жаңартылатын энергия көздері болуы мүмкін.

Көрмелер: Қоғамға ашық парк бөлімдері, мұнда адамдар түрлі сынақтарды көруге, болашақ мобильділіктің VR симуляцияларын тәжірибеден өткізуге және соңғы технологиялармен өзара әрекеттесуге мүмкіндік алады.

Мұндай парк индустрия, академия және үкімет арасындағы ынтымақтастықтың орталығы ретінде қызмет етіп, көлік саласының болашағын алға жылжытуға ықпал ете алады.

Жоспарлар мен статистика

Жаңа энергия көздері бар көліктерді (NEV) өндіру: Шанхай 2025 жылға дейін жыл сайын 1,2 миллион жаңа энергия көздерін тұтынатын көлік шығаруды мақсат етіп отыр. Бұл өндірістің құны 350 миллиард юаньнан (шамамен 54,2 миллиард АҚШ доллары) асатын болады, бұл Шанхайдың жалпы автомобиль өндірісінің 35%-дан астамын құрайды.

Қуаттау инфрақұрылымы: Қала қолданыстағы қоғамдық қуаттау станцияларын жылдам қуаттау станцияларына ауыстыруға бағытталған, 2025 жылға қарай 10,000 қуаттау станциясына қол жеткізу жоспарлануда.

Сутегіні отын ретінде пайдалану: 2025 жылға қарай Шанхай 70-тен астам сутегі жанармай құю станцияларын салуды жоспарлап отыр және сутегі отынымен жұмыс істейтін 10 000 автобус пен санитарлық көліктерді орналастыруды жоспарлап отыр.

Автономды жүргізу: 2025 жылға қарай үшінші деңгейлі көмекші жүргізу автоматизация функциялары (L3) бар көліктердің жаңа автомобиль өндірісінің 70%-дан астамын құрайды деп күтілуде, ал L4 (толық автономды) технологиялары логистика, тазалық және жолаушылар тасымалы салаларында коммерциялық пайдалануға кезең-кезеңімен енгізілетін болады.

Бұл көрсеткіштер Шанхайдың электр көліктері мен жасанды интеллект технологияларын дамытуға арналған міндеттемесінің ауқымын көрсетеді, ал EV-AI Future Mobility Park стратегиялық жоспарды жүзеге асыруда маңызды рөл атқарады. Парк осы технологиялардың демонстрациялық аймағы ретінде қызмет етеді, қаланың тұрақты және ақылды көліктер шығарудан ғаламдық көшбасшы ретінде мәртебесін нығайтуға үлес қосады.

Жүргізушісіз жүретін автобус

Қазіргі уақытта Шанхайда жүргізушісіз жүретін, яғни өздігінен жүретін автобустар көбейген. Мәселен, 2021 жылы қалада өздігінен автобустарды сынақтан өткізу бойынша бірнеше жоба іске қосылып, олардың саны біртіндеп артып келеді. Кейбір пилоттық жобаларда 100-ге жуық автобус сынақтан өткізіледі. Біз де сынақтан өткізіліп жатқан, жақын уақытта қолданысқа берілетін автобуспен қала аумағын аралап көрдік.

Автобустың жылдамдығы сағатына 30 шақырымды құрайды. Аялдамаға келгенде хабарлап, жолаушы түсетін кезде тоқтайды. Сынақтан өткізіліп жатқан автобуста қауіпсіздік шаралары үшін жүргізуші отыр, дегенмен, сынақтан сәтті өткен жағдайда Шанхай аудандарында халық қолданысына беріледі.

Ақмарал Ағзамқызы
Бөлісу: