«Франс-суар», «Трибюн» газеті

18 Қыркүйек 2013, 03:27

«Фране-суар» көпшілік газеті «Эрсан» тобының газеті «Франс-суар» 1970 жылдардан бастап көп дағдарысқа ұшырады. «Франс-суар» 1944 жылы астыртын шыққан Карсылыктың «Дефанс де ля Франс» газетінің мұрагері болып табылады. Экономикалық қыншшылыктар мен редакциядағы шиеленістер болуьша байланысты 1950 жылдың басыңда газет «Ашетгің» бақылауьша алыңды, оның редакциясын Пьер Лазарефер басқарды. Лазарефер командасы «Франс-суарды» табысты баспасөз еткен соң, «Ашетт» оның жұмысына араласкан жоқ. Осыңдай жағдай 1960 жылдың ортасына дейін қала берді. Таралымы өсіп отырды, 1947 жылы 360 мың дана, 1950 жылы 500 мың данадан астам, ал 1962 жылдары 1 000000 данадан астамы сатылды. 1950 жылдың соңыңда газет өзінің «алтын ғасырын» басынан кешті. 1960 жылдың ортасыңда жағдай өзгеріп, қауіпті бәсекелестер ретіңде радио және телевидение нығая бастады. Газет таралуының төмендеуі 1994 жылға дейін жалғасып, Робер Эрсан өз оқырмандарын жоғалта бастаған газетті сату жөнінде айта бастады. Сәтсіздікке ұшыраған баспасөзді реформалаудың бірнеше мәрте амалдарынан кейін топ газетті сату жөнінде шешімді кабылдады. «Франс-суарды» бір франкке «Трибюн» экономикалық газет пен «Нувель экономист» журналының бұрынғы иесі Жорж Гон сатып алады. Бірақ жаңа формуланы іздеуге кеткен үш айдан кейін жағдай өзгермеді. Оның таралуы әсіресе Парижде төмеңдей берді. Мынжылдыктың соңыңда Францияда көпшілік бұқаралық баспасөз жойылды. Оның орнын  XXI ғасырда пайда болған ақысыз ақпараттық газеттер «Метро», «20 минут» метро, вокзалдарда, және баска да көпшілік орындарда таралатылып газеттер басты. «Трибюн». 1993 жылы «Кот Дефоссу» және «Трибюн де л'экспансеньон» қаржылык-экономикалық газеттерінің бірігуі нәтижесінде «Дефоссу интернасьонал» басып шығып «Трибюн-Дефоссе» жаңа газет өмірге келді. Біраз уақыттан соң, қиын экономикалык жағдайға қарамастан өзінің капиталын сыртқы салымшылардың  арқасында кеңейтуге тура келді. Топтың негізгі капиталы Бернар Арноға көшті. 1990 жылдын ортасында газет «Трибюн» деп атауын өзгертті. Жаңа «Трибюн» 28 желіден тұрды, оның 20 желісі биржалық курска және тек 8 ғана редакциялық материалға арналды. 1995 жылы «Трибюн» 71200 000 дана көлемінде сатылды, оның негізгі бәсекелесі «Эко» -102 200 000 дана сатты.Таралымның өсуі 1990 жылдың соңында «Эко» және «Трибюн» газеттерінде байқалды. Дереккөз: Шындалиева Меңдігүл "Шетел Журналистикасы"

«Фране-суар» көпшілік газеті «Эрсан» тобының газеті «Франс-суар» 1970 жылдардан бастап көп дағдарысқа ұшырады. «Франс-суар» 1944 жылы астыртын шыққан Карсылыктың «Дефанс де ля Франс» газетінің мұрагері болып табылады. Экономикалық қыншшылыктар мен редакциядағы шиеленістер болуьша байланысты 1950 жылдың басыңда газет «Ашетгің» бақылауьша алыңды, оның редакциясын Пьер Лазарефер басқарды. Лазарефер командасы «Франс-суарды» табысты баспасөз еткен соң, «Ашетт» оның жұмысына араласкан жоқ. Осыңдай жағдай 1960 жылдың ортасына дейін қала берді. Таралымы өсіп отырды, 1947 жылы 360 мың дана, 1950 жылы 500 мың данадан астам, ал 1962 жылдары 1 000000 данадан астамы сатылды. 1950 жылдың соңыңда газет өзінің «алтын ғасырын» басынан кешті. 1960 жылдың ортасыңда жағдай өзгеріп, қауіпті бәсекелестер ретіңде радио және телевидение нығая бастады. Газет таралуының төмендеуі 1994 жылға дейін жалғасып, Робер Эрсан өз оқырмандарын жоғалта бастаған газетті сату жөнінде айта бастады. Сәтсіздікке ұшыраған баспасөзді реформалаудың бірнеше мәрте амалдарынан кейін топ газетті сату жөнінде шешімді кабылдады. «Франс-суарды» бір франкке «Трибюн» экономикалық газет пен «Нувель экономист» журналының бұрынғы иесі Жорж Гон сатып алады. Бірақ жаңа формуланы іздеуге кеткен үш айдан кейін жағдай өзгермеді. Оның таралуы әсіресе Парижде төмеңдей берді. Мынжылдыктың соңыңда Францияда көпшілік бұқаралық баспасөз жойылды. Оның орнын  XXI ғасырда пайда болған ақысыз ақпараттық газеттер «Метро», «20 минут» метро, вокзалдарда, және баска да көпшілік орындарда таралатылып газеттер басты.

«Трибюн». 1993 жылы «Кот Дефоссу» және «Трибюн де л'экспансеньон» қаржылык-экономикалық газеттерінің бірігуі нәтижесінде «Дефоссу интернасьонал» басып шығып «Трибюн-Дефоссе» жаңа газет өмірге келді. Біраз уақыттан соң, қиын экономикалык жағдайға қарамастан өзінің капиталын сыртқы салымшылардың  арқасында кеңейтуге тура келді. Топтың негізгі капиталы Бернар Арноға көшті. 1990 жылдын ортасында газет «Трибюн» деп атауын өзгертті. Жаңа «Трибюн» 28 желіден тұрды, оның 20 желісі биржалық курска және тек 8 ғана редакциялық материалға арналды. 1995 жылы «Трибюн» 71200 000 дана көлемінде сатылды, оның негізгі бәсекелесі «Эко» -102 200 000 дана сатты.Таралымның өсуі 1990 жылдың соңында «Эко» және «Трибюн» газеттерінде байқалды.

Дереккөз: Шындалиева Меңдігүл

"Шетел Журналистикасы"

Бөлісу: