«СЕП Коммуникасьон». Ұлттық күнделікті газеттер

18 Қыркүйек 2013, 03:11

«СЕП Коммуникасьон». «СЕП Коммуникасюн - пресс де ля сити». Бұл топ 1988 жылы екі концерннің - «СЕП Коммуникасюн» мен «Женераль Оксиданталь» компаниясының бірігуінен пайда болды. («Женфаль Оксиданталь» - мықты «Альнатель Альсттің» өндірістк-көлікгік тобының филиалы). «СЕП Коммуникасюн» тобының капиталы «Гавас» капиталымен тығыз байланысты туған топ. 1990 жылдың басында Женфаль Оксиданталь» компаниясы ең әйгілі апталығы «Экспресс» пен «Пуэмді» иеленеді. Осылайша «СЕП Коммуникасюн» екі салалық басылымды шығарады: 1) журнал саласы (60 мамаңдыққа арналған техникалық журналдар); 2) кітап баспасы (15 баспа). Осы топтың   негізгі   басылымдары:   «Невель   экономист»,   «Юзи   новель»,   «Монитф», Технолоджи». 1980 жылы топ жылжымайтын мүлік пен құрылыс саласыңдағы топтың акцияларын сатып алады. 1990 жылдың басында мамаңданған басылымдарға қоса «СЕП Коммуниісасюн» бірнеше журналды өз меншігіне алды. Оның ішінде «Телеко магазин», «Электрик эндюсртиэль» де бар. Топ Франция бойынша ақпарат пен телекоммуникация саласына арналған басылымдар арасыңда 1-ші орыңды иеленіп, топ «Ашеттен» кейінгі итап басу ісінен екінші орынға іргеріледі. Ұлттық күнделікті газеттер. Бірінші дүниежүзілік соғыстың басталуы Францияда француз басылымдарының алтын дәуірінің аяқталуына себепші болды. 1914 жылы Франция Еуропада басылымның таралымы бойынша бірінші орынға ие болады. 1000 адамға шаққанда Францияда - 244 дана, Англияда - 160 дана, Амфикада - 255 дана басылым болды. Мұндай нәтижеге Франция ешқашан жеткен емес еді. 1985 жылы 1000 адамға - 185 дана, 1991 жылы - 155 дана болды. 1990 жылдардың басында жарнамадан түсетін пайда азайып, оқырман аудиториясы сейіле бастайды, ұлттық газеттердің көбі париждік болып кетеді. <<Котидьен де пфи» мен «Франс-суар» дағдарыс пен кұлдырау шегіне жетеді. 15 күнделікті газеттен 6-сы әртүрлі салаға маманданған. Негізінен бұл газет Парижде таратылған, ұлттық статуска ие болғандықтан Францияға толығымен таратып тұрды. «Паризьен Любире» дағдарысынан кейін Парижде көп таралымды басылым болмады. Париж гезеттері «Эко» мен «Экиптен» басқасы табыссыз болды. Қазіргі таң Парижде тоғыз жалпы саяси-ақпараттық газет шығады: «Монд», «Фигаро», «Либерасьог «Паризьен», «Юманите», «Котидьен де пари», «Презан», «Инфо-матэн», «Франс суар»; салалық газет: «Круа», «Эко», «Требюн Дефоссе», «Экип», «Пири терф», «Котидьен ; медсен» шығады. Дереккөз: Шындалиева Меңдігүл "Шетел Журналистикасы"

«СЕП Коммуникасьон». «СЕП Коммуникасюн - пресс де ля сити». Бұл топ 1988 жылы екі концерннің - «СЕП Коммуникасюн» мен «Женераль Оксиданталь» компаниясының бірігуінен пайда болды. («Женфаль Оксиданталь» - мықты «Альнатель Альсттің» өндірістк-көлікгік тобының филиалы). «СЕП Коммуникасюн» тобының капиталы «Гавас» капиталымен тығыз байланысты туған топ. 1990 жылдың басында Женфаль Оксиданталь» компаниясы ең әйгілі апталығы «Экспресс» пен «Пуэмді» иеленеді. Осылайша «СЕП Коммуникасюн» екі салалық басылымды шығарады: 1) журнал саласы (60 мамаңдыққа арналған техникалық журналдар); 2) кітап баспасы (15 баспа). Осы топтың   негізгі   басылымдары:   «Невель   экономист»,   «Юзи   новель»,   «Монитф», Технолоджи». 1980 жылы топ жылжымайтын мүлік пен құрылыс саласыңдағы топтың акцияларын сатып алады. 1990 жылдың басында мамаңданған басылымдарға қоса «СЕП Коммуниісасюн» бірнеше журналды өз меншігіне алды. Оның ішінде «Телеко магазин», «Электрик эндюсртиэль» де бар. Топ Франция бойынша ақпарат пен телекоммуникация саласына арналған басылымдар арасыңда 1-ші орыңды иеленіп, топ «Ашеттен» кейінгі итап басу ісінен екінші орынға іргеріледі.

Ұлттық күнделікті газеттер. Бірінші дүниежүзілік соғыстың басталуы Францияда француз басылымдарының алтын дәуірінің аяқталуына себепші болды. 1914 жылы Франция Еуропада басылымның таралымы бойынша бірінші орынға ие болады. 1000 адамға шаққанда Францияда - 244 дана, Англияда - 160 дана, Амфикада - 255 дана басылым болды. Мұндай нәтижеге Франция ешқашан жеткен емес еді. 1985 жылы 1000 адамға - 185 дана, 1991 жылы - 155 дана болды. 1990 жылдардың басында жарнамадан түсетін пайда азайып, оқырман аудиториясы сейіле бастайды, ұлттық газеттердің көбі париждік болып кетеді. <<Котидьен де пфи» мен «Франс-суар» дағдарыс пен кұлдырау шегіне жетеді.

15 күнделікті газеттен 6-сы әртүрлі салаға маманданған. Негізінен бұл газет Парижде таратылған, ұлттық статуска ие болғандықтан Францияға толығымен таратып тұрды. «Паризьен Любире» дағдарысынан кейін Парижде көп таралымды басылым болмады. Париж гезеттері «Эко» мен «Экиптен» басқасы табыссыз болды. Қазіргі таң Парижде тоғыз жалпы саяси-ақпараттық газет шығады: «Монд», «Фигаро», «Либерасьог «Паризьен», «Юманите», «Котидьен де пари», «Презан», «Инфо-матэн», «Франс суар»; салалық газет: «Круа», «Эко», «Требюн Дефоссе», «Экип», «Пири терф», «Котидьен ; медсен» шығады.

Дереккөз: Шындалиева Меңдігүл

"Шетел Журналистикасы"

Бөлісу: