Ғалым - бұл өмір бойы алап жүретін міндет, бұл атақты уақытша алып жүру мүмкін емес. BNews.kz тілшісіне ҚР БҒМ ҒК Философия, саясаттану және дінтану институты директоры Зарема Шаукенова осындай пікір айтты.
Оның айтуына қарағанда, бұл ең алдымен бір топ ғалым еңбеніп жатқан Қазақстан тарихы бойынша бірыңғай оқулыққа қатысты.
«Қолға алынған оқулықтар оны оқушының тарихты білуге ынталануын тудыратындай болып жазылуы керек. Ол соңғы пікірді таңбауы тиіс. Оның әдіснамалық байлығын толық пайдалану керек», - деді З.Шаукенова.
Ол жаңа оқулықтарды жасау кезінде «жоққа шығаруды терістеу»
пәлсапалық заңдылығы қолданылу керектігін атап өтті.
«Формациялық қадамды ескеру керек, алайда оны бұрынғыша пайдалануға болмайды. Біз атеистік, агностикалық, діни жоққа шығара алмаймыз. Бұл қазіргі қоғамдық құрылымның феноменологиялық бөлшегі», - деп отыр З.Шаукенова.
Оның айтуына қарағанда, бұрын тарих ғылымы иррационалдық қадамды жоққа шығарумен келгендіктен, рухани тәжірибенің мәселелері талқыланбайтын.
«Діни танымды білмей тұрып оны терең әрі сапалы зерттеу мүмкін емес. Бұл әдіс «іске қосылған бақылау» деп аталады. Яғни белгілі бір сенімді зерттеу үшін оған әлеуметтанушы бар өмірін сарп етеді», - деп нақтылай кетті сарапшы.
Ғалым - бұл өмір бойы алап жүретін міндет, бұл атақты уақытша алып жүру мүмкін емес. BNews.kz тілшісіне ҚР БҒМ ҒК Философия, саясаттану және дінтану институты директоры Зарема Шаукенова осындай пікір айтты.
Оның айтуына қарағанда, бұл ең алдымен бір топ ғалым еңбеніп жатқан Қазақстан тарихы бойынша бірыңғай оқулыққа қатысты.
«Қолға алынған оқулықтар оны оқушының тарихты білуге ынталануын тудыратындай болып жазылуы керек. Ол соңғы пікірді таңбауы тиіс. Оның әдіснамалық байлығын толық пайдалану керек», - деді З.Шаукенова.
Ол жаңа оқулықтарды жасау кезінде «жоққа шығаруды терістеу»
пәлсапалық заңдылығы қолданылу керектігін атап өтті.
«Формациялық қадамды ескеру керек, алайда оны бұрынғыша пайдалануға болмайды. Біз атеистік, агностикалық, діни жоққа шығара алмаймыз. Бұл қазіргі қоғамдық құрылымның феноменологиялық бөлшегі», - деп отыр З.Шаукенова.
Оның айтуына қарағанда, бұрын тарих ғылымы иррационалдық қадамды жоққа шығарумен келгендіктен, рухани тәжірибенің мәселелері талқыланбайтын.
«Діни танымды білмей тұрып оны терең әрі сапалы зерттеу мүмкін емес. Бұл әдіс «іске қосылған бақылау» деп аталады. Яғни белгілі бір сенімді зерттеу үшін оған әлеуметтанушы бар өмірін сарп етеді», - деп нақтылай кетті сарапшы.